Tuesday, February 7, 2012

Muncul Kembali (^__________^)

Salam u olls.. lamenye x update blog ni.. heeee rase bersalah yg teramat pulak.. walaupun ema x update my blog tapi ema mmg pengunjung tegar kepada semua blog2 yang ema follow.. suke baca entry2 terbaru yang di upadate kan.. ;)

FYI ema skang da menjadi isteri pada 18 November 2011.. Alhamdulillah sebelum ni bizi sangat dengan persiapan perkahwinan.. pastu bizi pulak dengan situasi yang baru alam perkahwinan.. so now ema dah mempunyai kelapangan dan tak ada lagi kekusutan di kepala..

Hurmmm nk cite pasal ape ek.. hehe maklumlah banyak sangat cerita2 yang terpendam untuk dikongsi bersama semua.. ok2 memula ema nk ckp yang ema happy sangat menjadi seorang isteri.. lebih2 lagi dengan orang yang kita sayang dan cinta.. walaupun banyak dugaan sblom berkahwin tapi Alhamdulillah semuanya dapat diatasi dan berjalan dengan lancar.. sekarang hampir 3 bulan ema berkahwin dan ema rasakan keadaan lepas kahwin menjadikan ema lebih matang.. sblom ni ema mungkin kebudak-budakkan, cepat merajuk, mengada-ngada dan banyak lg.. hahaha banyaknye sifat2 x baik... tp sekarang ema dah slow skit.. hehe x tau nape.. mungkin still ada sifat2 tu tapi makin berkurangan.. En. Husband pn cakap benda yang sama.. maknanya bagusla  kan.. (kembang hidong) sblom ni waktu tunang En.Husband cakap pening kepala asik melayan kerenah yg bermacam2 ragam.. boleh dikatakan bulan ni ragam lain bulan dpn ragam lain.. hahahaha bile igt balik klakor la pulak..

Ape2 pn setiap perkahwinan pasti ada pasang surutnya.. mungkin permulaan nampak happy tapi kite x lari dengan dugaan2 yang akan datang.. so InsyaAllah ema dan En. Husband akan berusaha menghadapi dan mengharungi bersama2.. oleh itu kite kena lebih bersedia dari segi mental dan fizikal.. kahwin bukan benda main2.. masing2 da diberi tanggungjawab dan amanah.. jadi perlu bijak dalam menjaganya.. doa dan restu ibu bapa amat penting dalam memberkati anak2nya.. so jangan lupa jasa dan pengorbanan ibu bapa yang selama ini membesarkan kita.. ;)








2 comments:

  1. auwoooo..you was a baby of mine before. so sad;(((((( you still our kecik!!walupon ko dah besar sekarang ni.

    ReplyDelete
  2. alolo so sweet.. dont be sad dear.. i'am always with u in your heart.. ;)

    ReplyDelete