Friday, November 30, 2012

Shaklee Untuk Waktu Berpantang

Dari haritu ema confuse nak beli set berpantang yang mana satu. memula hati berkenan Set Tanamera sebab dia xde jamu-jamu yang kene makan. ema tak pernah makan jamu dan takut jugak kalo makan nnt x serasi dengan ema. takot jugak kalo baby terkena effectnya nanti bila ema breastfeeding dia.
 
Survey punya survey ema terbekenan kat produk shaklee ni. ape yang buat ema tertarik shaklee ni lebih kepada vitamin dan yang paling ema suka dia membantu pengeluaran susu. maklumlah orang kate anak pertama kurang pengeluaran susu jadi dengan shaklee ni membantu tuk menghasilkan susu. ema memang harap sangat susu ema banyak. kalo boleh nak susukan sepenuhnya dengan susu badan. InsyaAllah jika diizinkan. ;)
 
Ema beli di CHARMSandCOLORS Set 3M : ESP + Ostematrix + Set B = RM240 (Normal price = RM260) Set ni sesuai untuk yg mengalami masalah penyusuan. Si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari. Maka set ini membantu membaiki mana-mana kekurangan zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik.
  • 30 biji Vitalea / 30 biji B Complex / 30 biji Vita-C / 90 biji Alfalfa / ESP / Ostematrix (1 botol)
Ema beli tuk yang sebulan je sebab ema nak try samada dia sesuai dengan ema ke tidak. kalo sesuai dan hasilnya memuaskan ema akan beli lagi. Jamu memang ema x beli langsung. cuma ema ade beli bengkung Leesa Formula, pilis dan param kat kedai jamu. pilis dengan param tu ema beli murah je sbb takot x sesuai dengan ema nnt. so tuk bekalan berpantang ema da ada. harap-harap dpt laluinya dengan mudah. ;)



2 comments: